מכירה בית, Gort, Galway, אירלנד, Wren's Nest, Shanaglish

מכירה - Cod. 40066

  • טיפולוגיה: בית
  • אזור: 120 m²
  • חדרים: 5
  • רצפה: 1

הצעות מוזמנות לרכוש ייחודי זה באמת במיקום פרטי ושקט בדרום גאלווי, קילומטר מגבול קלייר, בסמוך לברן, לאוקיאנוס ולדרך האטלנטית הפרועה, ובכל זאת, במרחק קצר מהכביש המהיר המחבר עם לימריק, אניס, שאנון, גאלווי ובעניין זה - דבלין!

כדי להסתיים בקיץ 2020, בית אקולוגי דירוג A2 אנרגטי בדרום A2 (צפוי לפעול ללא עלות ובתור בר-קיימא עצמי בגלל התחדשות ובידוד לאחסון חום מעולה !!!) כולל 2 חדרי שינה ומטבח פתוח. -חדר משפחה יחד עם חדר אמבטיה וחדר עליית גג עם הרחבה מתוכננת נוספת שיכולה להכיל עוד שני חדרי שינה או סלון גדול מאוד עם חדר שירותים וחדר אמבטיה שני, תלוי בהעדפת הקונה, או שזה יהיה אידיאלי כמו חממה רב-תכליתית גדולה כמו נוף הסביבה מרהיבה ביותר!

הוא נבנה כבית אבות פוטנציאלי עבור זוג מקצועי אך יכול באותה מידה לשמש להקמה משפחתית או כבית נופש. בית זה מגיע עם גינה פרטית מאוד בגודל 0.8 דונם, המורכבת מעצים נדירים ומרהיבים, שגדלים באיטיות ומציעה מרחב מרתק ושפע לכל המשפחה לשחק ולעבוד. יש הזדמנות מעולה להיות עצמאים ולגדל אוכל משלך וכו 'בעזרת עצות שניתנות.

הבית בנוי בסטנדרט הגבוה ביותר ורק החומרים הטובים ביותר שמשתמשים בו ומתוכננים ונבנו על ידי מקצוען לבנייה בת קיימא לשימוש עצמי כך שלא ייחתכו שם פינות! מחזיק מים טוב ובלעולם לא מחסור במים, יש לחמם את המפעל החדש לטיפול במחזור ביו-מחזור באמצעות אוויר-מים ויש לו אוורור להתאוששות חום למחייה בריאה וחשבונית! המוכר יסיים את העבודות (בכפוף לעלות !! !) ומאפשרת נגיעות אחרונות של גימור שנבחר על ידי בעל חדש לאחר ההפקדה בתשלום תרחיש כל כך אידיאלי לכל מי שרוצה לרדת מה- RAT-RACE ולהתיישב בסביבה חיובית ולחיות במקום לרדוף אחר זנבות משלו!

אנא שלח הודעה באמצעות המערכת כאן או בטקסט או ביישום ה- whats, אינך יכול לענות לשיחות כספומט. אבל אתם מוזמנים לדואר אלקטרוני ואני מגיב די מהר!
אל תתנו אפשרות זו המיוחדת ביותר לעבור אתכם !!!

ביקורים שנרשמו עבור הכרזה זו

ביקורים בחלוקה למדינות מקור

החלפת טווח תאריכים

בקשה למידע נוסף


REALIGRO FREE ADVERT
ארצה לקבל עדכונים על הצעות דומות
I'm over 18, I accept Terms of Use and Privacy Policy.*
ביטול
2005-2024 REALIGRO REAL ESTATE LTD. All Rights Reserved - VAT Nr: 893969932
Neikos Digital Agency
  1. העדפות

    לשימוש טוב יותר של האתר Realigro, להגדיר את ההעדפות שלך עבור שפה, מטבע, מטר מרובע או מטר רבוע

    קבע עכשיו אל תציג שוב
BB